Onlinewerkrooster | Automatiseer je personeelsplanning en payrolling!

Horecapersoneel boeien en houden

Nieuwe mensen aantrekken in jouw horeca-onderneming is moeilijk, net daarom is ook het ook belangrijk dat je de goede werkkrachten kan houden en blijven boeien. Zo is de kans kleiner dat ze gaan vertrekken. Hoe je dat juist kan doen? Wel wij geven hier enkele tips en tricks om jouw personeel gemotiveerd te houden. 


Meer...

5 tips voor een goede huiscocktail

Een warme zomerdag of een gezellige avond, een cocktail past bij elke gelegenheid en is het ideale instrument om de sfeer te regelen. Hieronder vind je 5 tips om jouw huiscocktail samen te stellen of te optimaliseren.

Meer...

Laat jouw klant zijn verjaardag vieren in jouw zaak!

Gezellig uiteten op jouw verjaardag, lekker eten en een ontspannen sfeer, we doen het allemaal. Maar hoe kiezen klanten waar ze gaan eten en hoe kun jij ervoor zorgen dat ze in jouw zaak terechtkomen? Lees hieronder enkele verjaardag marketing tips!

 

Meer...

Tips om het ontbijtmenu te boosten!

Een goed ontbijt is noodzakelijk om jouw dag goed te starten en energie te hebben voor een lange werkdag. Steeds meer mensen verwachten een ontbijtmenu in horecazaken, maar hoe zorg je ervoor dat je ontbijtmenu voldoet aan hun eisen? Lees hieronder 5 tips om het ontbijtmenu te boosten!

 

Meer...

Pinterest inzetten voor jouw bedrijf

Sociale media kan cruciaal zijn voor de marketing in jouw onderneming, potentiële klanten besteden veel tijd online en kunnen op deze manier op jouw onderneming stuiten. Sinds vorig jaar maakt Pinterest zijn opkomst in het bedrijfsleven. Via Pinterest kun je beeldmateriaal plaatsen en delen. Ondernemingen gebruiken het om hun zaak op een subtiele manier in de kijker te zetten.

Meer...

Horeca-interieurs die je moet gezien hebben

Vandaag gooien we het even over een andere boeg, meestal willen we met onze blogs informeren, nu gaan we jullie even inspireren. Zeker als je nog moet verbouwen, of je gaat een zaak openen is dit een blog om te lezen. Wij zochten voor jullie de leukste horeca-interieurs in België op! 

 Meer...

Alcohol op de werkvloer, hoe pak je dit aan?

In maar liefst 40% van de arbeidsongevallen speelt alcohol een rol, wanneer jouw medewerkers een serieus alcoholprobleem hebben daalt hun productiviteit met maar liefst 75%. Deze 2 cijfers zeggen genoeg om het probleem aan te pakken nog voor het er is. Zeker in een horeca-onderneming waar alcohol geserveerd wordt maken goed afspraken goede vrienden. Niets erger toch dan een dronken medewerker in jouw onderneming? 

 Meer...

Geluidsoverlast in jouw horeca-zaak? 3 tips om dit aan te pakken!

30% van horeca-onderneming heeft een serieus probleem. Er is zo'n gebrekkige akoestiek dat je er boven de gevaargrens zit voor permanente gehoorbeschadiging. En geef nu zelf toen, niets erger dan ergens dineren of lunchen waar je steeds luider en luider moet beginnen praten om elkaar te verstaan. Dit heeft niet enkel een ware kakofonie tot gevolg, maar de kans bestaat ook dat de mensen niet meer terug keren. Wat kan je hier tegen doen? Dat geven we je in deze blogpost even mee. Ga je een horeca-zaak starten, dan is deze blogpost ideaal voor jou. 

Meer...

De nieuwe trend: non-alcoholisch bier!

We zagen het op Horeca-expo dit jaar enorm veel terugkomen. De nieuwe trend van het jaar moet alcoholvrij of een lager alcoholpercentage zijn. Carlsberg, Jupiler, Leffe, Vedett, ze springen allemaal op deze trend! One to watch als je het ons vraagt, en ook zeker iets wat jij in jouw zaak op de kaart wil zetten. Zeker naar de eindejaarsperiode willen we jullie toch even wijzen op het nut van alcoholvrije alternatieven! 

Meer...

5 manieren waarop onze tikklok jou tijd gaat besparen

Heb je geen idee over de uren die jouw personeel kloppen? Ben je op het einde van de maand altijd aan het rekenen en herbereken? Wel dan bieden wij jou hiervoor een oplossing, dankzij onze tijdsregistratie kan je stoppen met het bijhouden van allerlei details op papier of excel. Verlies geen tijd meer aan het berekenen van de uren van jouw personeel en doe dingen die echt van belang zijn. Ontdek de 5 voordelen van onze tikklok! 


Meer...